قوانین استفاده از سایت گرافوتو

به گرافوتو خوش آمدید

مطالبی که در این صفحه می‌خوانید، قوانین و مقررات استفاده از امکانات سایت  www.graphoto.ir  است.

همین که شما از این سایت استفاده می کنید یعنی این قوانین و مقررات را (چه به عنوان مصرف کننده و چه تولید کننده محتوا) پذیرفته اید. اگر این قوانین را قبول ندارید لطفا از امکانات سایت استفاده نکنید.

 

  • مقررات مربوط به مصرف کنندگان محتوا (دانلود محصول):

        تمامی افراد حقیقی و حقوقی داخل و خارج از ایران می توانند محتوای سایت را دانلود کنند. اما برای استفاده از این محتواها فقط یک محدودیت وجود دارد. شما می توانید از این محتواها به عنوان متریال در محصولات چاپی یا دیجیتال استفاده کنید اما حق فروش مجدد این محتواها را بدون ایجاد تغییرات کلی و جزئی در آن ها ( چه به صورت دیجیتال و چه به صورت چاپی ) ندارید.

 

  • مقررات مربوط به فروشندگان محتوا :

        همه فروشندگان محتوا با آپلود هر محصول به عنوان فروشنده اذعان دارند که حق نشر و فروش آن محتوا را در اختیار دارند. سایت گرافوتو هیچگونه مسئولیتی در قبال مالکیت معنوی محتواها ندارد.

  • همه فروشندگان با آپلود هر محصول اذعان دارند مالکیت معنوی آن محتوا را از خود ساقط کرده و حق نشر و فروش آن را برای مصارف عموم از انحصار خود خارج می کنند و در اختیار سایت گرافوتو قرار می دهند.

 

رفع مسئولیت از نظرات کاربران:

در سایت فرآیندهایی برای ارسال نظرات و ارتباطات بین آنها وجود دارد. سایت گرافوتو برای جلوگیری از ارسال اسپم، تبلیغات و نظرات توهین آمیز یا غیر قانونی آن ها را قبل از انتشار بررسی می کند اما در نهایت نظرات منتشر شده نظرات افراد هستند و انعکاس نظرات سایت نیست. 

مسئولیت عواقب قانونی نظرات با ارسال کننده نظر است.  

  • سایت گرافوتو مسئولیتی در قبال سایت ها و صفحات مجازی که به سایت ما پیوند می‌دهند ندارد.
  • در نهایت کاربران موظف هستند درصورت دیدن هرگونه فعالیت مشکوک یا دارای مشکل در سایت، ابتدا آن را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی از پشتیبانی پیگیری نمایند