خوش آمدید! 40درصد تخفیف خرید اشتراک به مناسبت روزجهانی گرافیک با کد: graphicday1401 بزن بریم ... ;)
اپلیکیشن های ضروری برای تولید محتوا (قسمت اول)
هیچ ابزاری نمیتواند جایگزین یک استراتژی بازاریابی محتوای خوب و یک تیم با استعداد در کنار شما شود، اما داشتن مجموعه ابزار مناسب میتواند کار شما را بسیار آسان کند. همچنین با کمک آنها شما میتوانید محتوایی را ایجاد کنید که بسیار جذابتر است و در بازار رقابت تولید محتوا مؤثرتر عمل میکند. صدها ابزار ایجاد محتوا، چه پولی و چه رایگان، برای تولیدکنندگان محتوا و بازاریابان دیجیتال وجود دارد. ما پرکاربردترین ها را اینجا در کنار هم جمع کرده ایم.
نویسنده: نفیسه سجادی
شما هم می خواهید محتوایی باکیفیت با جاذبه های بصری تولید کنید؟ می خواهید به سادگی به این کیفیت دست یابید؟ با من در این مطلب همراه باشید
۱.prezi video
Prezi Video یک ابزار منحصر به فرد برای ایجاد محتوای ویدئویی است. این اپلیکیشن میتواند محتوای شما، مانند اسلایدها یا تصاویر را به صورت طبیعی و حرفهای با شما به روی دسک تاپ بیاورد. به کمک این اپلیکیشن میتوانید به صورت تصویری کار خود را به اشتراک بگذارید و از راه دور با تیم خود همکاری کنید و در تماس کنفرانسی خود وقت خود را با افراد از دست نمیدهید. Prezi Video به برترین پلتفرمهای کنفرانس ویدیویی از جمله Zoom ، Microsoft Teams و Webex متصل میشود. صدها قالب رایگان برای کمک به شما در شروع کار وجود دارد. اما اگر اشتراک تهیه کتید میتوانید:
با کیفیت فول اچ دی ویدئو ضبط کنید.
ویدئوهای بدون علامت ایجاد کنید.
دسترسی آفلاین داشته باشید.
ظاهر و مارک ویدیوهای خود را با کیت مارک سفارشی کنید.
کیت مارک، به ایجاد جلوه حرفهای کمک میکند و برای ارائه طرح مناسب است. همچنین به شما کمک میکند تا کار خود را در وبینارها و سخنرانیهای اصلی به سرانجام برسانید. Prezi Video به طور یکپارچه با سایر ابزارهای ایجاد محتوای Prezi کار میکند. به عنوان مثال، Prezi Design یک ابزار طراحی گرافیکی است که به شما کمک میکند تا طرحهای تعاملی از پوسترها و پستهای رسانههای اجتماعی گرفته تا تجسم دادهها مانند اینفوگرافیکها و نمودار پویا ایجاد کنید.
۲.slack
این اپلیکیشن به شما امکان میدهد پیام فوری ارسال کنید و مطالب را با افراد و گروهها به اشتراک بگذارید. میتوانید ارتباطات خود را با ایجاد کانالهایی بر اساس گروهها، پروژهها و موضوعات برنامهریزی و سازماندهی کنید. Slack همچنین از تماسهای تصویری و صوتی برای مواقعی که نیاز به ملاقات سریع دارید، پشتیبانی میکند. ابن اپلیکیشن به طیف وسیعی از برنامهها متصل میشود و به شما امکان میدهد از طریق رابط آن، ارتباط برقرار کرده و همکاری کنید. نسخه رایگان نیز وجود دارد، اما فضای کمتری برای ذخیرهسازی و پیامهای ذخیره شده دارد. پس از چند ماه استفاده، ممکن است با محدودیتهایی روبرو شوید و باید آن را به یکی از نسخههای پولی برنامه ارتقا دهید.
۳. Miro
Miro یک ابزار عالی برای قرار دادن ایدههای شما در تخته سفید مجازی است. این اپلیکیشن، در حقیقت یک تخته سفید ساده است که میتوانید آن را با همتیمیها و مشتریان به اشتراک بگذارید تا از طریق ایدهها و طرحهای مختلف کار کنند. شما فقط اشکال، تکست باکس، تصاویر و یادداشتهای کوتاه را روی صفحه خود بکشید و رها کنید تا طرحها را ایجاد کرده و به اشتراک قرار دهید. اگر مدیر محتوا هستید، میتوانید با ایجاد تغییرات، تعیین وظایف و انجام مکالمات درون برنامه، روند ایجاد را از ایده پردازی تا اجرا هدایت کنید. سه تخته سفید رایگان در اختیار شما قرار میگیرد. ولیکن اگر با پرداخت هزینه آن را ارتقا دهید به تختههای نامحدود و ویژگیهای بیشتر دسترسی پیدا میکنید.
۴. Zoom
Zoom یک پلت فرم ویدئو کنفرانس است. هنگامی که میخواهید طرحهای محتوا را با تیم خود به اشتراک بگذارید و یا برای ارائه به مخاطبان بزرگتر در کنفرانسها و وبینارهای گروهی ، گزینه Zoom را امتحان کنید. آنچه این برنامه را در بین همکاران پروژه و مشتریان بسیار محبوب کرده است، سهولت استفاده از آن است. رابط کاربری آن ساده است و برای پیوستن به جلسه نیازی به ورود ندارید. برنامه رایگان زوم، کنفرانسهای ویدئویی ۴۰ دقیقهای با حداکثر ۱۰۰ شرکت کننده ارائه میدهد و در صورتی که با پرداخت هزینه آن را ارتقا دهید میتوانید تا ۳۰ ساعت کنفرانس را برای حداکثر ۱۰۰۰ شرکت کننده ارائه دهید و تا ۱۰.۰۰۰ وبینار برگزار نمایید.
۵. Woofy
ووفی مرکز کمپین بازاریابی رسانههای اجتماعی است. مانند سایر ابزارهای مدیریت رسانههای اجتماعی موجود در بازار، با Woofy میتوانید پستها را برنامه ریزی کنید، دادهها را استخراج کنید و عملکرد پستهای خود را پیگیری کنید. برخلاف بسیاری از سیستم عاملهای دیگر، Woofy به شما میآموزد که چگونه مطالب خود را با پیشنهاداتی در مورد اینکه چه چیزی، چه زمان و کجا پست کنید، بهینه کنید. این پلت فرم یک داشبورد کاربردی با کد رنگی است که به Instagram ، Facebook ، LinkedIn و Twitter متصل میشود. شما میتوانید یک پروژه را بر عهده بگیرید و بر همه شبکه های اجتماعی مرتبط با آن نظارت کنید.
۶. Grammarly
این برنامه مجهز به هوش مصنوعی بوده و یک پردازشگر کلمه است که فراتر از پردازشگرهای کلمه سنتی عمل میکند. Grammarly دستور زبان، لحن و سرقت ادبی را بررسی میکند تا اطمینان حاصل شود که نوشته شما قبل از انتشار در حالت ایده آل قرار گرفته است. شما میتوانید به صورت آنلاین از طریق افزونه یا برنامه مرورگر به Grammarly دسترسی داشته باشید، آن را با Microsoft Office ادغام کرده و یا آن را به عنوان صفحه کلید بارگیری کنید.
۷. bit.ai
Bit یک ابزار مدیریت و همکاری محتوا برای یکپارچه سازی همه ایدههای محتوا و منابع مانند تصاویر، فیلمها، PDF ها، صفحات گسترده و غیره در یک مکان است تا بتوانید کار را ۱۰ برابر سریعتر انجام دهید. بازاریابان محتوایی از Bit برای همکاری در مورد ایدههای کمپین، به اشتراک گذاری طرحهای رسانههای اجتماعی، ذخیره داراییهای بازاریابی و موارد دیگر استفاده میکنند. با توانایی Bit در ردیابی اسناد، بازاریابان و فروشندگان میتوانند پیشنهادات بازاریابی را ردیابی کرده و نحوه عملکرد اسناد خود را ببینند.
و اما مطلب پایانی:
امروزه با توجه به این واقعیت که همه چیز به صورت آنلاین انجام میشود و هر کاربری میخواهد به بهترین خدمات دست یابد. ما باید تمام تلاش خود را برای ارائه محتوای باکیفیت انجام دهیم. علاوه بر همه موارد ذکر شده در این مقاله، راهحلهای دیگری نیز برای تولید محتوای مناسب و باکیفیت وجود دارد که در صورت رعایت همه موارد، میتوان محتوای مناسب و کاربردی ایجاد کرد که کاربران را جذب خود کند تا بتوانید به موفقیت برسید. در قسمتهای بعد به بررسی آنها خواهیم پرداخت.